به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده با حضور در شعب نهضت سوادآموزی (شعبه سابق دکتر فاطمی بانک آینده)، شعبه میدان ولیعصر (شعبه سابق بلوار کشاورز بانک آینده) و شعبه بهجت آباد (شعبه هفت تیر بانک آینده) در تهران ضمن قدردانی از فعالیت ها و تلاش های روسا و کارکنان شعب در ارائه خدمات بهینه به مشتریان با برخی از مشتریان گفت و گو کرد.
وی همچنین از نزدیک در جریان روند فعالیت های بخش های مختلف این شعب قرار گرفت و در ادامه با ارائه دستورات لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان ، توجه به نیازهای آنها و اجرای کامل تعهدات تاکید کرد.
وی در جریان این بازدید ها در گفت وگو با روسا و کارکنان شعب ضمن خوش آمد گویی به آنها با بیان این که اعتماد مردم سرمایه اصلی بانک ملی ایران است، اظهارداشت: همه مدیران و کارکنان شعب بانک باید پر شتاب و مستمر در راستای رضایتمندی و رفع نیازهای مشتریان تلاش کنند.
نجارزاده همچنین با توجه به انتقال کامل اطلاعات و حساب های مشتریان بانک سابق آینده به بانک ملی ایران بر ارائه خدمات متنوع ارزی، ریالی و تقویت فعالیت های بازاریابی شعب برای حفظ و جذب بیشتر منابع تاکید کرد.
وی در این بازدیدها گفت: سرمایه انسانی متعهد و با انگیزه بانک سابق آینده بسیار مهم است و از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه از مدیران بانک ملی ایران خواست تا با هماهنگی های لازم و برنامه ریزی های دقیق و منسجم هر چه سریعتر دانش و نحوه عملکرد سامانه های بانکی را به کارکنان بانک سابق آینده منتقل شود.
این بازدیدها با طرح نظرات و خواسته های کارکنان این شعب و صدور دستور رسیدگی به تمامی آنها از سوی دکتر نجارزاده پایان یافت.
گفتنی است، در جریان این بازدیدها حسین بهاری رئیس هیات مدیره، حمید مومنی عضو هیات عامل و معاون امور شعب، جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی، حمید رضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و دیگر مسئولان ارشد بانک ملی ایران حضور داشتند.
.gif)
.gif)






.gif)



0 دیدگاه