اقتصاد وطن: یکی از عواملی که میتواند تاثیرات مهم در روند سوددهی داشته باشد، تغییرات درست مدیریتی است. بیمه رازی از جمله نمونههایی است که پس از انتصاب دکتر علی جباری به سمت مدیرعاملی توانست به این مهم دست پیدا کند، به نحوی که سرمایه شرکت بیمه رازی در سال گذشته ۷۰۰ درصد افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد وطن: زینب احمدی -خبرنگار تغییرات مدیریتی برای سازمان ها یا شرکتهایی که به مشکل برخورد کردهاند و یا هدف بالاتری برای سوددهی و افزایش توان دارند، بسیار حائز اهمیت است. مدیریت تغییر در صنایع خصوصا صنعت بیمه میبایست با حساسیت خاصی دنبال شوند. بیمه رازی از جمله شرکتهای صنعت بیمه است که با تغییر در مدیریت و استراتژی و برنامههای جدید مدیریت آقای علی جباری به سوددهی قابل توجه و برنامههای کلان آیندهساز دست یابد.
هنگامی که سازمان شما پروژه یا ابتکارعملهایی را برای بهبود عملکرد، استفاده از فرصتها یا پرداختن به مشکلی جدی به کار میگیرد، اغلب به مدیریت تغییر نیاز دارد. تغییر در فرآیندها، نقشهای شغلی، ساختار سازمانی، کاربران و نوع فناوری.
پس از انتصاب دکتر علی جباری در رأس شرکت بیمه رازی 5 چرخش استراتژیک شامل 15 هدف کلان و 20 راهبرد اساسی جهت توسعه و تحول امور در دستور کار قرار گرفت.
القا و اجرای حدود اختیارات به شبکه فروش جهت تصمیم سازی لحظهای در مقابل مشتریان به عنوان دستاوردهای مهم و تغییر ساختار سازمانی از حالت اجرایی به تقویت نظارت و کنترل از برنامههای اجرا شده در شعبات بیمه رازی بوده است.
همچنین برنامههای آموزشی مدون برای شبکه نمایندگی به صورت هفتگی در تمامی حوزههای فنی و بازاریابی به عنوان شاخص عملیاتی نماینده محوری و در چهارچوب اهداف کلان شرکت در راستای ارزیابی و انتخاب صحیح ریسک به همراه توازن سبد پرتفوی نمایندگان برشمرد.
شرکت بیمه رازی دارای سطح یک مالی با شاخص 238 درصد بوده که در سال 1400 جزو 5 شرکت برتر صنعت بیمه از منظر ظرفیت مجاز نگهداری ریسک و سرمایه ثبتی قرار گرفته و در 3ماهه نخست سال 1400 رشد 177 درصدی پرتفو را در کنار مدیرعامل جدید آقای دکتر جباری تجربه کرده است.
همزمان با اعمال تغییرات ساختاری در بیمه رازی، روابط عمومی این شرکت نیز در دوره مدیریت دکتر علی جباری تحولات بزرگی را تجربه کرده است. یکی از مهمترین اقدامات این واحد در دوره جدید، استفاده گسترده از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی درباره اقدامات شرکت و نیز ارتباط متقابل با مشتریان، شبکه فروش و عموم مخاطبان است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی در مدتی کوتاه توانست جایزه روابط عمومی برتر صنعت بیمه را از آن خود کند و توسط رییس کل بیمه مرکزی مورد تقدیر قرار گرفت. راه اندازی استودیو خبر، برپایی رویداد هفتگی و رویداد روزانه با پخش زنده جلسه پرسش و پاسخ مدیران شرکت از طریق پلتفرم اینستاگرام، انتشار روزنامه رازی با محور ارائه دستاوردها و اخبار شرکت، ماهنامه هوشمند بیمه رازی ، طراحی بیمه جامع اصحاب رسانه و هنرمندان و ارائه آن به جامعه خبری و نیز افزایش چشمگیر اخبار تولیدی از مهمترین دستاوردهای روابط عمومی بیمه رازی در این مدت کوتاه بوده است.
مدیرعامل بیمه رازی چرخش استراتژیک و تحول اساسی از اواخر سال ۹۹ را حمایت تمامی سهامداران، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران، همکاران و شبکه نمایندگی در سراسر کشور ذکر کرد که حاصل آن توفیقات امروز بیمه رازی است.
نتایج یک تحقیق که با بررسی انواع کانال های شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و وب سایت ها انجام شده است، نشان می دهد بیمه رازی طی سه ماه منتهی به ابتدای شهریور ماه بیش از ۱۹۵ میلیون بار در فضای مجازی دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است.
این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ درصد در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی رشد داشته است و صفحات مجازی بیمه رازی را در صدر صنعت بیمه قرار داد.
بیمه رازی در حال حاضر دارای ۴۴ شعبه فعال و ۱.۷۴۴ نماینده فعال جنرال و عمر در سراسر کشور میباشد. به گفته مدیرعامل بیمه رازی، سال ۱۴۰۰ نقطه عطف فعالیت بیمه رازی بوده و شرکت به اهداف آرمانی خود در سالجاری دست پیدا کرده است.
این شرکت بیمه ای توانست با اصلاح ساختار مالی اساسی در راستای ارائه خدمات به بیمهگذاران به رشد ۶۰ درصدی تولید حق بیمه شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ به عنوان بالاترین نرخ رشد در صنعت بیمه کشور و رشد ۳ برابری شاخص توانگری مالی دست یابد که بر همین اساس سرمایه شرکت از رقم ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
بیمه رازی در سال گذشته بالاتر از میانگین رشد نرخ تورم، رشد داشته و اصلاح ساختار مالی اساسی در راستای ارائه خدمات به بیمهگذاران انجام گرفت و سرمایه شرکت از رقم ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
همچنین رشد ۳ برابری شاخص توانگری مالی بیمه رازی از رقم ۷۱ به ۲۳۸ طی ۳ سال گذشته و رشد ۵ برابری شاخص ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه رازی طی ۳ سال اخیر از دیگر دستاوردهای بیمه رازی است.
بیمه رازی در سالهای گذشته به واسطه رونق بازار بورس و فرابورس از عملیاتهای بیمهای فاصله گرفته بود و این موضوع عاملی شد تا در سال گذشته در بخش فنی نیاز به تقویت زیرساخت احساس شود. زیرساخت بخش درمان بیمه رازی تقویت شد و با تکیه بر سامانه سیناد فرآیند دریافت اطلاعات، ارزیابی و پرداخت خسارت به شدت کاهش یافت و بعد از تائید خسارت درمان ظرف مدت ۷۲ ساعت هزینه به بیمهگذار پرداخت میشود و این در حالی است که بیمهگذار نیازی به حضور در شعب بیمه رازی ندارد.
علی جباری مدیرعامل بیمه رازی رویکرد این شرکت بیمهای را در سال ۱۴۰۱ رویکرد در راستای هویتبخشی به عنوان شرکت پایدار، سودآور و خدمات دهنده در صنعت بیمه عنوان کرد و توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت از دستور کارهای جدی بیمه رازی دانست.
لازم به ذکر است که بیمه رازی در ۳ ماهه نخست امسال توانست ۸۰ درصد بودجه ابلاغی را محقق کند که آمار بسیار خوبی است.
شرکت بیمه رازی از سال ۱۳۸۰ در صنعت بیمه کشور شروع به فعالیت کرده و تقریبا در همه رشتههای بیمهای اعم از بیمههای زندگی و غیر زندگی در حال فعالیت میباشد. میتوان گفت که شرکت بیمه رازی اولین شرکت بیمه خصوصی میباشد که در ایران شروع به کار کرده و توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.
هنگامی که سازمان شما پروژه یا ابتکارعملهایی را برای بهبود عملکرد، استفاده از فرصتها یا پرداختن به مشکلی جدی به کار میگیرد، اغلب به مدیریت تغییر نیاز دارد. تغییر در فرآیندها، نقشهای شغلی، ساختار سازمانی، کاربران و نوع فناوری.
پس از انتصاب دکتر علی جباری در رأس شرکت بیمه رازی 5 چرخش استراتژیک شامل 15 هدف کلان و 20 راهبرد اساسی جهت توسعه و تحول امور در دستور کار قرار گرفت.
القا و اجرای حدود اختیارات به شبکه فروش جهت تصمیم سازی لحظهای در مقابل مشتریان به عنوان دستاوردهای مهم و تغییر ساختار سازمانی از حالت اجرایی به تقویت نظارت و کنترل از برنامههای اجرا شده در شعبات بیمه رازی بوده است.
همچنین برنامههای آموزشی مدون برای شبکه نمایندگی به صورت هفتگی در تمامی حوزههای فنی و بازاریابی به عنوان شاخص عملیاتی نماینده محوری و در چهارچوب اهداف کلان شرکت در راستای ارزیابی و انتخاب صحیح ریسک به همراه توازن سبد پرتفوی نمایندگان برشمرد.
شرکت بیمه رازی دارای سطح یک مالی با شاخص 238 درصد بوده که در سال 1400 جزو 5 شرکت برتر صنعت بیمه از منظر ظرفیت مجاز نگهداری ریسک و سرمایه ثبتی قرار گرفته و در 3ماهه نخست سال 1400 رشد 177 درصدی پرتفو را در کنار مدیرعامل جدید آقای دکتر جباری تجربه کرده است.
همزمان با اعمال تغییرات ساختاری در بیمه رازی، روابط عمومی این شرکت نیز در دوره مدیریت دکتر علی جباری تحولات بزرگی را تجربه کرده است. یکی از مهمترین اقدامات این واحد در دوره جدید، استفاده گسترده از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی درباره اقدامات شرکت و نیز ارتباط متقابل با مشتریان، شبکه فروش و عموم مخاطبان است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی در مدتی کوتاه توانست جایزه روابط عمومی برتر صنعت بیمه را از آن خود کند و توسط رییس کل بیمه مرکزی مورد تقدیر قرار گرفت. راه اندازی استودیو خبر، برپایی رویداد هفتگی و رویداد روزانه با پخش زنده جلسه پرسش و پاسخ مدیران شرکت از طریق پلتفرم اینستاگرام، انتشار روزنامه رازی با محور ارائه دستاوردها و اخبار شرکت، ماهنامه هوشمند بیمه رازی ، طراحی بیمه جامع اصحاب رسانه و هنرمندان و ارائه آن به جامعه خبری و نیز افزایش چشمگیر اخبار تولیدی از مهمترین دستاوردهای روابط عمومی بیمه رازی در این مدت کوتاه بوده است.
مدیرعامل بیمه رازی چرخش استراتژیک و تحول اساسی از اواخر سال ۹۹ را حمایت تمامی سهامداران، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران، همکاران و شبکه نمایندگی در سراسر کشور ذکر کرد که حاصل آن توفیقات امروز بیمه رازی است.
نتایج یک تحقیق که با بررسی انواع کانال های شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و وب سایت ها انجام شده است، نشان می دهد بیمه رازی طی سه ماه منتهی به ابتدای شهریور ماه بیش از ۱۹۵ میلیون بار در فضای مجازی دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است.
این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ درصد در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی رشد داشته است و صفحات مجازی بیمه رازی را در صدر صنعت بیمه قرار داد.
بیمه رازی در حال حاضر دارای ۴۴ شعبه فعال و ۱.۷۴۴ نماینده فعال جنرال و عمر در سراسر کشور میباشد. به گفته مدیرعامل بیمه رازی، سال ۱۴۰۰ نقطه عطف فعالیت بیمه رازی بوده و شرکت به اهداف آرمانی خود در سالجاری دست پیدا کرده است.
این شرکت بیمه ای توانست با اصلاح ساختار مالی اساسی در راستای ارائه خدمات به بیمهگذاران به رشد ۶۰ درصدی تولید حق بیمه شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ به عنوان بالاترین نرخ رشد در صنعت بیمه کشور و رشد ۳ برابری شاخص توانگری مالی دست یابد که بر همین اساس سرمایه شرکت از رقم ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
بیمه رازی در سال گذشته بالاتر از میانگین رشد نرخ تورم، رشد داشته و اصلاح ساختار مالی اساسی در راستای ارائه خدمات به بیمهگذاران انجام گرفت و سرمایه شرکت از رقم ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
همچنین رشد ۳ برابری شاخص توانگری مالی بیمه رازی از رقم ۷۱ به ۲۳۸ طی ۳ سال گذشته و رشد ۵ برابری شاخص ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه رازی طی ۳ سال اخیر از دیگر دستاوردهای بیمه رازی است.
بیمه رازی در سالهای گذشته به واسطه رونق بازار بورس و فرابورس از عملیاتهای بیمهای فاصله گرفته بود و این موضوع عاملی شد تا در سال گذشته در بخش فنی نیاز به تقویت زیرساخت احساس شود. زیرساخت بخش درمان بیمه رازی تقویت شد و با تکیه بر سامانه سیناد فرآیند دریافت اطلاعات، ارزیابی و پرداخت خسارت به شدت کاهش یافت و بعد از تائید خسارت درمان ظرف مدت ۷۲ ساعت هزینه به بیمهگذار پرداخت میشود و این در حالی است که بیمهگذار نیازی به حضور در شعب بیمه رازی ندارد.
علی جباری مدیرعامل بیمه رازی رویکرد این شرکت بیمهای را در سال ۱۴۰۱ رویکرد در راستای هویتبخشی به عنوان شرکت پایدار، سودآور و خدمات دهنده در صنعت بیمه عنوان کرد و توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت از دستور کارهای جدی بیمه رازی دانست.
لازم به ذکر است که بیمه رازی در ۳ ماهه نخست امسال توانست ۸۰ درصد بودجه ابلاغی را محقق کند که آمار بسیار خوبی است.
شرکت بیمه رازی از سال ۱۳۸۰ در صنعت بیمه کشور شروع به فعالیت کرده و تقریبا در همه رشتههای بیمهای اعم از بیمههای زندگی و غیر زندگی در حال فعالیت میباشد. میتوان گفت که شرکت بیمه رازی اولین شرکت بیمه خصوصی میباشد که در ایران شروع به کار کرده و توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.
0 دیدگاه