ارزان‌ترین خدمات پیامکی مشتریان متعلق به کدام بانک است؟

اقتصاد وطن: برخلاف بسیاری از بانک‌های خصوصی و دولتی، یکی از بانک‌های دولتی معروف کشور در راهکاری تازه علاوه بر اینکه نرخ خدمات پیامکی خود را افزایش نداد بلکه همچنان با دریافت تنها ۶ هزار تومان به صورت سالانه، ارزان‌ترین خدمات پیامکی مشتریان را به‌نام خود ثبت کرد.
 ارزان‌ترین خدمات پیامکی مشتریان متعلق به کدام بانک است؟
دیگران چه می خوانند:
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد وطن:  

ارزان‌ترین خدمات پیامکی مشتریان متعلق به کدام بانک است؟

قرار است نرخ خدمات پیامکی سالانه مشتریان بانک‌ها به زودی افزایش یابد و در این میان، بانک‌های خصوصی گوی سبقت را از بانک‌ها دولتی ربودند.

براساس آخرین مصوبه شورای عالی کانون بانک‌های خصوصی، هزینه سرویس پیامکی بانک‌های خصوصی برای هر حساب بانکی متعلق به اشخاص حقیقی به ۲۰ هزار تومان افزایش یافت که این بانک‌ها در یک یا دو نوبت از حساب مشتریان برداشت می‌کنند.

این در حالی است که برخی بانک‌های دولتی هم در سال‌های اخیر دست به افزایش نرخ خدمات پیامکی سالانه مشتریان زده‌اند، اما از بانک ملی ایران که هم اکنون سالانه تنها ۶ هزار تومان بابت خدمات پیامکی از مشتریان دریافت می‌کند، خبر می‌رسد تمام هم و غم مقامات این بانک همچنان این است که دست به جیب مشتریان نزنند و حتی به راهکار‌های جدیدی هم در این باره رسیده‌اند.

براساس این راهکار جدید، ضمن اینکه فشار مالی مضاعفی به مشتریان وارد نمی‌شود بلکه با ابزار‌های متفاوتی، تمام پیام‌های تراکنشی به دست مشتریان خواهد رسید.

براساس این راهکار، بانک ملی ایران می‌خواهد از تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۰ ارسال بخشی از پیامک‌های بسیار خرد (کمتر از ۳۰ هزار تومان) خود را بر بستر دیجیتال و در اپلیکیشن‌های رسمی این بانک انجام خواهد داد. برهمین اساس، ارسال پیام تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان، به جای پیامک، از طریق اپلیکیشن‌های رسمی بانک ملی ایران، یعنی پیام‌رسان بانکی بام، بله و نشان‌بانک انجام خواهد شد.

البته باید توجه داشت که براساس اعلام بانک مرکزی، بسیاری از بانک‌ها سال‌هاست که تراکنش‌های ریز را برای مشتریان پیامک نمی‌کنند.

ارزان‌ترین خدمات پیامکی مشتریان متعلق به کدام بانک است؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟